Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 633

Exercitii impotriva celulitei!

Exercitii impotriva celulitei!

 

Chiar daca ai reusit sa iti sculptezi frumos bratele si talia, celulita se lasa mai greu convinsa. Insa exercitii fizice intense, o vointa de fier, cate 30 de minute in fiecare zi si cateva tratamente corporale facuta chiar la tine acasa pot da rezultate dupa numai 2-3 saptamani. Azi vom incepe antrenamentul cu cateva exercitii impotriva celulitei!

Exercitiul 1. Stai in genunchi si in maini cu privirea in fata. Din aceasta pozitie  vei ridica un picior, fara sa il intinzi, cat de sus poti, ca si cum ai impinge cu talpa spre tavan. Executi miscari scurte si rapide, incordand in acelasi timp abdomenul. Vei simti in curand muschii feselor cum lucreaza. 3 serii a cate 30 de repetari pentru fiecare picior.

Exercitiul 2. Incepi din aceeasi pozitie de mai devreme, numai ca acum, piciorul se va duce in lateral, fara a indrepta genunchiul. Miscarile sunt tot scurte si vei simti cum lucreaza muschii coapselor interioare. La fel, cate 3 serii a cate 30 de repetari pentru fiecare picior.

Exercitiul 3. Urmatorul exercitiu este foarte simplu, insa de efect. Este vorba de genoflexiuni. Stai in picioare, cu talpile departate la nivelul umerilor si bratele in sold. De aici te lasi in jos, cat de mult poti fara sa ridici calcaiul de pe podea, apoi revii in pozitia initiala. In tot acest timp trebuie sa tii spatele drept, privirea in fata si abdomenul incordat. 2 serii a cate 50 de genoflexiuni sunt suficiente.

Exercitiul 4. Stai pe burta cu mainile sub barbaie, picioarele perfect intinse. Din aceasta pozitie, vei ridica un picior cat de mult poti , apoi vei reveni la pozitia initiala, fara sa atingi insa podeaua cu piciorul. Executa miscari scurte, cu fesierii incordati la maxim. 2 serii a cate 20 de repetari pentru fiecare picior.

Exercitiul 5. Iata inca un exercitiu destul de usor. Stai in picioare, cu talpile apropiate. Genunchii ii indoi la 90 de grade si pui intre acestia o perna. Timp de 1 minut strange cat poti de tare perna intre picioare, fara a te ridica, apoi relaxeaza-te. Repeta acest exercitiul de 5 ori (reginele.ro).

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

back to top