Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 633

Dieta cu grapefruit!

  Stiai ca poti pierde pana la 6 kilograme intr-o saptamana cu dieta cu grapefruit? Nu-ti ramane decat sa incerci si sa ne spui rezultatele. Aceasta dieta hipocalorica are in primul rand rol de detoxifiere si de curatare pe interior a organismului.
  Fructul este recomandat in curele de slabire datorita continutului sau redus de calorii si accelerarii arderilor grasimilor. In plus, grapefruitul este foarte bogat in fibre, antioxidanti si vitamina C, fortificand in acelasi timp organismul.
  Chiar daca inca nu a fost confirmata din punct de vedere stiintific, exista o ipoteza conform careia grapefruitul ar avea o enzima care potoleste foamea. Sa vedem insa care sunt principiile si regulile aestei diete.
•    Inainte de fiecare masa trebuie sa consumi jumatate de grapefruit;
•    Sunt interzise dulciurile;
•    Maxim 1 cana de cafea pe zi;
•    Mananci pana te saturi dintr-un singur fel de mancare (vezi variantele de meniu);
•    Painea alba, legumele albe, fainoasele si cartofii sunt interzise;
•    Minim 2 litri de apa in fiecare zi;
•    Nu se mananca intre mese;
•    Se tine cont de un orar bine stabilit al meselor;
•    Dieta se tine 10 zile pentru efecte maxime si se poate relua oricand.
  Variante de meniu (alegi doar o singura varianta + jumatate de grapefruit inainte).
Micul dejun:
-          2 oua pregatite sub orice forma, fara ulei;
-          2 felii de sunca de Praga + 2 felii de paine integrala;
-          Salata;
-          Carne alba gatita la aburi;
-          1 cana cafea sau ceai.
Pranz:
-          Salata cu orice leguma;
-          Legume trase in unt;
-          Carne alba gatita fara ulei.
Cina:
-          Suc de rosii;
-          Lapte degresat.
reginele.ro

Read more...

Alimente care lupta impotriva diareei!

  Stim cu totii cat de neplacuta este diareea. Insa atunci cand nenorocirea se intampla, trebuie sa stii cum sa o invingi. Reginele.ro iti spune care sunt cele mai bune alimente care lupta impotriva diareei.
Orez. Orezul este cunoscut ca tratament impotriva diareei. Este indicat sa il mananci fie crud (1-2 linguri cel mult), fie fiert (de preferat doar in apa cu sare).
Banane. Bananele sunt foarte bune deoarece te ajuta sa scapi in primul rand de durerile abdominale. Mananca o banana nu foarte coapta.
Paste fainoase. Si pastele fainoase sunt o buna alegere atunci cand te lupti cu diareea. Specialistii recomanda pastele fainoase din cereale integrale.
Sare. Atunci cand suferi de diaree organismul tau se deshidrateaza. Stim bine ca sarea retine apa in organism, ajutand la o hidratare din interior. Poti manca putin mai sarat pana iti trece diareea.
Paine prajita. Painea prajita si crocanta este ideala in tratarea problemelor stomacale. Aceasta are rolul de a coagula substantele din intestine si de a combate diareea. Incearca sa consumi painea prajita goala, fara alte adaosuri.
Branza. In acest caz trebuie sa fii foarte atenta la ce branza alegi, deoarece branza cu smantana sau cea foarte moale nu sunt indicate. Alege o branza proaspata si consistenta (branza telemea de vaca este cea mai recomandata). In rest, lactatele sunt interzise.
Apa. Asa cum am spus mai sus, in timpul problemelor stomacale, organismul se deshidrateaza foarte mult. De aceea este nevoie sa consumam chiar peste 2-3 litri de apa in fiecare zi. La fel de bune sunt ceaiurile care lupta impotriva diareei (ceai de ghimbir sau de menta).
Este bine sa eviti consumul:
-          Cafelei;
-          Alcoolului;
-          Condimentelor;
-          Ceaiului negru;
-          Lactatelor fermentate;
-          Legumelor precum: mazare, fasole, conopida ceapa, varza si alte alimente care amplifica durerile abdominale;
-          Fructelor precum: mere, pere, piersici;
-          Sucurilor acidulate.
Sursa : reginele.ro

Read more...

Zece alimente minune ce ne ajută să ne ferim de boala ce afectează milioane de români

  Diabetul este una dintre cele mai frecvente boli cronice netransmisibile ale secolului XXI din categoria bolilor endocrine, care afectează în prezent peste 346 de milioane de oameni din întreaga lume, potrivit ultimelor statistici ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. Prin complicaţiile sale, diabetul este principala cauză a orbirii, a amputaţiilor şi a insuficienţei renale. Prevalenţa diabetului este în continuă creştere, iar OMS estimează că până în 2030 numărul deceselor cauzate de diabet se va dubla, anunţă Asociaţia Română de Educaţie în Diabet. Potrivit celor mai recente date oficiale emise de Federaţia Internaţională de Diabet (IDF), 1,5 milioane de români suferă de diabet zaharat.
  Zece alimente minune - între care nucile, fasolea şi legumele cu frunze verzi - previn diabetul, scad riscul de infarct şi potolesc senzaţia de foame fără să îngraşe, conform site-ului zeenews.india.com.
Nucile şi alunele
  Studii recente arată că includerea nucilor şi alunelor în dieta zilnică reduce riscul de diabet cu până la 21%. Un pumn de nuci, migdale şi caju pe zi face minuni, furnizând grăsimi sănătoase esenţiale şi potolind senzaţia de foame. În plus, cei care consumă alune şi nuci cu regularitate au un risc mai mic de boli cardiovasculare.
Fasolea
  O porţie de fasole în fiecare zi îi ajută pe cei care au diabet de tip 2 să ţină sub control nivelurile de zaharuri din sânge şi reduce riscul de infarct. Fasolea este recomandată diabeticilor datorită indexului glicemic scăzut. Din cauza combinaţiei de carbohidraţi benefici, proteine slabe şi fibre solubile, fasolea reglează nivelurile de zahăr din sânge.
Fulgii de ovăz
  Un mic dejun pe bază de fulgi de ovăz este benefic pentru diabetici, ţinând sub control nivelurile de zahăr din sânge. Un tip de fibră regăsită în ovăz, Beta-Glucan, face minuni pentru cei care suferă de diabet. Ovăzul este bun pentru inimă şi conţine fibre solubile ce încetinesc eliberarea glucozei în sânge, reglând astfel nivelul de zaharuri din organism.
Legume cu frunze verzi
O dietă bogată în legume cu frunze verzi reduce riscul de diabet de tip 2. Spanacul, napii, varza albă şi furajeră, broccoli, lăptucile - toate aceste legume sunt sărace în calorii şi carbohidraţi. Cel puţin o porţie şi jumătate de legume verzi pe zi reduce diabetul cu până la 14%.
Citricele
  Conform celor mai recente studii, diabeticii suferă de carenţă de vitamina C, prin urmare citricele bogate în antioxidanţi sunt o idee excelentă pentru o gustare. Grepfrutul, portocalele, lămâile şi lămâile verzi au proprietăţi asemănătoare cu insulina, fiind benefice pentru cei care suferă de diabet de tip 2.
Albuşul
  Ouăle sunt alimente perfecte pentru masa musculară deoarece conţin cele mai bune proteine. Albuşurile previn diabetul de tip 2, fiind bogate în proteine slabe şi sărace în carbohidraţi.
Iaurtul slab
  Iaurtul ideal pentru diabetici este cel sărac în grăsimi şi zahăr. Aceştia pot savura iaurtul în care vor adăuga bucăţele de fructe şi îndulcitor artificial. De asemenea, iaurtul slab poate înlocui maioneza din sandvişuri.
Peştele
  Cercetătorii afirmă că peştele sporeşte sensibilitatea la insulină din cauza conţinutului de acizi graşi omega 3. Sursă excelentă de proteine slabe, peştele reduce concentraţia de glucoză din sânge şi, astfel, riscul de diabet.
Somonul sălbatic
  Somonul sălbatic, bogat în acizi graşi omega 3, contribuie la reducerea inflamaţiilor şi scade nivelurile de zahăr din sânge. Acizii omega 3 reduc de asemenea riscul bolilor cardiovasculare.
Ceaiul verde
  Inflamaţiile cronice - cauzate de alimente bogate în grăsimi, de lipsa de mişcare şi de o dietă deficitară în fructe şi legume - creşte riscul de infarct şi scade capacitatea corpului de a absorbi zahărul din sânge. O soluţie simplă este consumul de ceai verde, bogat în flavonoizi ce combat inflamaţiile şi stimulează activitatea insulinei. O ceaşcă de ceai verde pe zi are efecte imediate (www.realitatea.net).

Read more...
Subscribe to this RSS feed