Dieta ketogenica!

 

 

 

Dieta ketogenica nu este atat de complicata precum alte cure de slabire. Aceasta accelereaza rata proceselor metabolice si arde rapid depozitele de grasime. Tot ceea ce trebuie sa faci e sa reduci consumul de carbohidrati si sa aduci un aport mai mare de grasimi organismului tau.

Ce alimente avem voie sa consumam in dieta ketogenica?

  • carne (pui, peste, vita , porc), slanina, ficat
  • oua
  • uleiuri vegetale de migdale sau cocos
  • unt si branzeturi fermentate
  • masline, nuci, seminte de in sau de susan
  • avocado, mere ( cat mai putine citrice)
  • broccoli, spanac, salata, conopida, dovlecei, vinete, rosii, ardei, castraveti, fasole verde
  • ceai negru sau verde si cafea neindulcite

Ce alimente sunt interzise in dieta ketogenica?

  • paste, orez, cartofi, cereale, produse de panificatie si cofetarie
  • fructe foarte dulci sau fructe confiate
  • miere
  • lactate nefermentate
  • alcool
  • bauturi carbogazoase
  • zahar sau indulcitor

Este recomandat sa ai 3 mese principale si 2 gustari , sa consumi cel putin 2l de lichide pe zi. Daca faci sport, poti consuma mai multe glucide, dar cu limita.

Cu dieta ketogenica vei pierde rapid cat mai multe kilograme, in acelasi timp aceasta cura oprind dezvoltarea celulelor canceroase, scade colesterolul, trateaza sindromul metabolic al diabetului de tip II si a bolii Parkinson.

Dieta Ketogenica are si dezavantaje, deoarece iti priveaza organismul de mineralele si vitaminele obtinute din fructe si creste nivelul de aciditate gastrica. In primele saptamani te poti simti mai fara vlaga, te poti constipa si de aceea este indicat sa incepi aceasta dieta intr-o perioada in care nu esti la job sau facultate (week-end sau concediu).

Tu ai urma aceasta dieta? Sau o consideri ineficienta sau greu de respectat?

 

 

 

Read more...

Beneficiile hreanului pentru sanatatea ta!

 

 

 

Hreanul sau la origine Armoracia rusticana contine foarte multa vitamina C, precum si minerale ca fierul, potasiul, calciul si magneziul.

Substantele chimice pe care le contine lupta impotriva infectiilor, chiar mai bine decat orice antibiotic si noile studii au aratat ca este un estompator si al cancerului.

Iata  beneficiile hreanului asupra sanatatii noastre!

Vindeca cistita si infectii renale

Ingerati  50 g de hrean proaspat pe parcursul unei zile si acesta va ataca bacteriile rele din rinichi, tract urinar si vezica urinara. Este recomandat ca tratamentul sa se tina cel putin 21 de zile si se asociaza cu orice tip de antibiotic natural sau farmaceutic.

Vindeca bronsita cronica si acuta

Este recomandat sa consumi zilnic 5-10 lingurite de hrean ras, simplu, sau combinat in salata de sfecla rosie. Se pot pune seara cataplasme cu hrean pe torace.

Vindeca paralizia fetei

Se recomanda aplicarea unei cataplasme din faina de hrean si pe obrazul afectat, de doua ori pe zi. Peste compresa, asezati o bucatica de nailon si tineti o sticla de apa calda, astfel incat zona sa se mentina foarte calda. Aplicatia nu va dura mai mult de 1 minut, si cresteti treptat, pana la 10-15 minute intr-o saptamana.

Vindeca durerile articulare

Este recomandata aplicare unei cataplasme cu hrean crud , dar fii atenta sa nu apara senzatia de arsura! Dupa indepartarea cataplasmei, aplica unguent camforat.

Vindeca inapetenta si anemia la copii

Este recomandat sa-i administrati copilului o data pe zi o salata din hrean fin (1-2 lingurite),mar cu coaja( 2 lingurite), sfecla rosie (2 lingurite) si 2 lingurite de morcov . Toate acestea se pot si mixa si sa obtineti o crema. Cura se tine minim o luna si este recomandata in sezonul rece, sau la tranzitia dintre sezoane (rece-cald).

Trateaza cancerul

Studiile arata ca administrarea zilnica de hrean duce la prevenirea cancerului si tumorilor, creste rezistenta sistemului imunitar, precum lupta si in tratamentul cancerului deja existent. Este recomandat sa consumi salata de sfecla cu hrean , minim 100 g pe zi.

Lupta impotriva retentiei de apa

Consumul de hrean la orele amiezii constituie un diuretic extraordinar, foarte util persoanelor ce au membrele umflate de la retentia de lichide.

Administrat intern,  necesita prudenta persoanelor ce sufera de colita de fermentatie sau colon iritabil. De asemenea, abuzul de hrean produce deranjamente digestive si tulburari nervoase.

Administrat extern, se recomanda cu atentie persoanelor cu pielea alergica sau prea sensibila.

Reginele.ro

 

 

 

Read more...

Ce beneficii aduce spanacul sanatatii noastre!

 

 

 

Spanacul este unul dintre cele mai bogate vegetale in substante nutritive si ofera aproximativ jumatate din doza zilnica de vitamina A. De asemenea, ofera si 14% din necesarul zilnic de vitamina C. Daca o persoana consuma spanac, va acumula calciu, fier, acid folic, vitamina K si fibre.

Spanacul ofera o cantitate importanta de vitamine si minerale.

Iata de ce trebuie sa consumam spanac si ce beneficii aduce acesta asupra sanatatii noastre!

Dieta

O cana de spanac contine 20 % din necesarul zilnic de fibre, ajuta la digestie, previne constipatia si ofera senzatia de satietate.

Antiinflamator

Spanacul contine violaxantina si neoxantina care au rol antiinflamator.

Imbunatateste vederea

Contine zeaxatina si luteina care sunt antioxidanti prezenti in spanac, care au rolul de a preveni cataracta , dar si degenerarea musculara.

Contine antioxidanti 

Spanacul aduce un aport important organismului de vitamina C, vitamina E, mangan, seleniu, zinc si betacaroten. Totodata previne aparitia hipertensiunii arteriale, osteoporozei si arterosclerozei.

Intareste sistemul imunitar

O cana de spanac contine 20% din doza zilnica de vitamina A, care protejeaza si fortifica membranele mucoase, sistemul urinar si intestinal si membranele mucoase.

Contribuie la sanatatea sistemului nervos

Contine o cantitate importanta de vitamina K, care contribuie la imbunatatirea sanatatii sistemului nervos si a functiei cerebrale, deoarece furnizeaza o cantitate esentiala  a unui tip de grasime.

Calcifiere

Vitamina K joaca un rol important in carboxilare ce produce matricea de proteina gla ce previne formarea de calciu in tesuturi. Spanacul previne declansarea aterosclerozei, bolilor cardiovasculare si accidentelor vasculare cerebrale.

Creste densitatea oaselor

Spanacul fiert ofera corpului nostru peste 100% din doza zilnica recomandata de vitamina K, care previne activarea excesiva a oseoclasterlor, dar care sustine sinteza osteocalcinei, proteina esentiala pentru cresterea densitatii si  a rezistentei oaselor.

Pastreaza sanatatea pielii

Spanacul contine vitamina A care ajuta la pastrarea sanatatii si umiditatii pielii. De asemenea, are rol preventiv asupra keratinizarii, acneei, psoriazisului si ridurilor.

Reginele.ro

 

 

 

Read more...
Subscribe to this RSS feed